Pudliszki przekonują, że są "smaczne i kropka". W reklamie Jan Frycz

Właśnie ruszyła nowa kampania marki Pudliszki "Smaczne i kropka”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Pudliszki przekonują, że są "smaczne i kropka". W reklamie Jan Frycz

Pudliszki, marka ketchupów, sosów i passaty pomidorowej, w nowej kampanii 360 przekonuje, że w prawdziwym życiu, gotowaniu i jedzeniu najważniejszy jest smak.

Spoty pod hasłem “Pudliszki. Smaczne i kropka” można zobaczyć w telewizji, VOD, YouTube i w mediach społecznościowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pyk-i-gotowe-pudliszki-dania-oferta-cena ##

- W naszej kampanii “Pudliszki. Smaczne i kropka” przypominamy, że jedzenie nie jest na pokaz. Jest dla ludzi, takich jak my, z codziennością, która nie jest wystylizowana i sztuczna, z nieidealnym domem. Nieważne, czy ortodoksyjnie podążasz za przepisem, czy gotujesz po swojemu, ponieważ najbardziej liczy się smak. Bo tego, co wykonane z dobrej jakości produktów i z miłości do jedzenia po prostu nie da się zapomnieć - mówi Marta Adamczewska-Boksa, brand manager Pudliszek.

W rolę narratora - kulinarnego tradycjonalisty, który daje się uwieść gotowaniu spaghetti "a'la polognese" aktor, Jan Frycz.

Kampania powstała w oparciu o nowe pozycjonowanie marki, wypracowane przez kierowany przez Annę Tarasiuk zespół marketingu Brand Build Pudliszki i pracownię koncepcyjną One Eleven. Platforma kreatywna została przygotowane wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"