„Pufiaste” święta w nowej kampanii słodkich przekąsek ETi Puf (wideo)

Wystartowała świąteczna kampania słodkich przekąsek ETi Puf produkowanych przez turecką firmę ETi. Za jej realizację odpowiadają agencje Orchidea Group i OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Pufiaste” święta w nowej kampanii słodkich przekąsek ETi Puf (wideo)

Kampania obejmuje emisję spotu w wybranych stacjach tv, serwisach VOD oraz social media. Ciastka ETi Puf promowane są w niej jako idealny dodatek do każdego świątecznego prezentu.

Dostępne są w pięciu wersjach smakowych: kakao, truskawka, kokos, wieloowocowy oraz melon. - W tegorocznej komunikacji zależy nam przede wszystkim na budowaniu świadomości marki, ale i na nawiązaniu  długoterminowej relacji z młodą grupą docelową - mówi Magdalena Słomczewska-Klimiuk, product portfolio manager ETi. Każdy ze smaków ma reprezentować inną sferę zainteresowań młodych polskich konsumentów: muzyka, gaming, uroda i sport. Pod tym kątem tworzony jest content i budowana jest strategia mediowa.

Świąteczna kampania marki potrwa do Bożego Narodzenia, a w ramach aktywacji konsumenckiej dodatkowo organizowany jest konkurs na Facebooku – przez 5 tygodni, w zamian za pięć świątecznych zadań specjalnych można wygrać raz w tygodniu zestaw wszystkich smaków ciastek.

Adaptacją reklamy telewizyjnej oraz kreacją formatów internetowych zajmuje się agencja Orchidea Group. Media natomiast kupuje dom mediowy OMD, z którym firma pracuje od lipca br.

Obecna, świąteczna kampania ETi jest drugą aktywnością tej marki w tym roku – latem br. firma promowała batony Wanted

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii