Osiem pierwszych wydań głównego wydania "Puls Raportu",obejrzało średnio 93 tys. widzów - wynika z danych AGB NielsenMedia Research. Program osiągnął 0,59 proc. udziału w całejpopulacji i 0,78 proc. w grupie komercyjnej. To więcej niż miałyprogramy emitowane w tym samym czasie, ale rok temu. Wtedy pomiędzy19.30 a 20 Puls oglądało średnio 59 tys. widzów przy udziałach napoziomie 0,37 proc.
Podczas emisji "Puls Raportu" o 19.30, znacznie większąpopularnością cieszyły się audycje nadawane w TV4 ("Happy Hour","Galileo", "Zamiana żon") oraz TVN Siedem (m.in. "Pomoc domowa","Przyjaciele" i "Bombonierka"). Czwórkę wybierało w tym czasie 275tys. osób, a Siódemkę - 224 tys.
Mniejsza widownią niż wydania główne "Puls Raportu", cieszą sięodcinki emitowane o 22.00. Ich średnia oglądalność wyniosła do tejpory 70 tys. widzów przy udziałach w rynku na poziomie 0,56 proc.(grupa 4+) i 0,51 proc (grupa 16-49). Rok temu programy w tympaśmie śledziło 36 tys. osób, a udziały wynosiły 0,29 proc.

Również wieczorny "Puls Raport" w pierwszym tygodniu emisjizdecydowanie przegrywał z propozycjami konkurencyjnych kanałów.Filmy w TVN Siedem wybierało w tym czasie 423 tys. widzów, a "BigBrothera", filmy i "Zamianę żon" w TV4 - 386 tys.
Dane telemetryczne pokazują, że zarówno główne, jak i wieczornewydania "Puls Raportu" śledzą przede wszystkim kobiety, widzowie od25 do 34 lat oraz powyżej 45. roku życia, mieszkańcy najmniejszych,średnich i największych miast.











