Purella rusza z nowym sezonem "Superfoody na co dzień"

Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Purella rusza z nowym sezonem "Superfoody na co dzień"

Serial emitowany jest na YouTube. Cała produkcja składa się z czterech epizodów, publikowanych w tygodniowych odstępach. Prowadzącym 4. sezonu jest Grzegorz Zawierucha – zwycięzca MasterChef Polska. Poza nim w programie pojawi się 4 gości: Hanna Stolińska, Agnieszka Cegielska, Kinga Paruzel oraz Mateusz Zielonka. W każdym odcinku prowadzący razem z nimi przygotowuje ciekawe potrawy z użyciem superfoodów, przedstawiając w ten sposób widzom możliwości i sposoby wykorzystania tego rodzaju jedzenia.

Za realizację kampanii “Superfoody na co dzień” odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we wsparciu agencji kreatywnej Labcon. Mediaplus zajęło się zakupem oraz planowaniem mediów. Labcon natomiast odpowiada za stworzenie kreacji i contentu marki NutriBullet w social mediach.

Marka Nutribullet należy do portfolio grupy De’Longhi, z którą spółki Group One współpracują od 2020 roku.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu