Tysiąc właścicieli kotów w kampanii rekomendacji karmy Purina Cat Chow

Firma Nestle Purina rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla marki Purina Cat Chow. W trakcie akcji ponad tysiąc kotów będzie testować zbilansowaną suchą karmę tej marki. Działania realizuje Streetcom Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii prowadzonej pod hasłem: „Purina Cat Chow dla niesamowitych kotów” jest wzrost rozpoznawalności produktów marki Purina. Przekaz kampanii ukierunkowany zostanie na edukację dotyczącą receptury produktów.

Do akcji zaproszono tysiąc osób, które są właścicielami kotów. Do zadań uczestników należeć będą m.in. akcje zdjęciowe oraz przygotowywanie wskazówek i opinii konsumentów na podstawie doświadczeń związanych z własnymi zwierzakami.

Uczestnicy zostaną zaproszeni do akcji specjalnej, składającej się z dwóch etapów. W pierwszym, będą stopniowo wprowadzać do diety swoich kotów suchą karmę Purina Cat Chow a następnie, po 10–14 dniach regularnego stosowania produktu, zostaną poproszeni o ocenę różnic w wyglądzie i kondycji zwierzaków. Opiniami i spostrzeżeniami o testowanym produkcie, podzielą się m.in. w mediach społecznościowych.

Agencja estymuje zasięg wygenerowany poprzez rekomendacje na poziomie 720 tys. kontaktów z informacją o produkcie.

Jest to kolejna akcja realizowana dla Nestle Purina przez Streetcom. Agencja m.in. w 2014 roku prowadziła podobną akcję dla produktów Purina One Coat&Hairball.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe