Puszka, a ekologia w PepsiCo

Puszka do napojów – lekka, wygodna, ale również przyjazna środowisku. To właśnie ona jest przedmiotem kampanii edukacyjnej skierowanej do pracowników PepsiCo. Pomysłodawcami akcji są: producent puszek do napojów – firma Ball Packaging Europe oraz Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach Recal. Celem kampanii edukacyjnej jest podniesienie poziomu wiedzy na temat korzyści płynących z używania i recyklingu aluminiowych puszek do napojów. Kampania rozpoczęła się wewnętrznymi spotkaniami wiedzowymi Morning Braining Coffe i potrwa 3 miesiące. Częścią działań będzie konkurs plastyczny prezentujący korzyści płynące z odzysku tego cennego opakowania.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Edukacja recyklingowa jako element kampanii promocyjnej jest oznaką odpowiedzialności społecznej i ekologicznej firmy PepsiCo. Tego typu programy prowadzone na świecie mają na celu ochronę środowiska, jak też zwiększenie świadomości społecznej o konieczności odzyskiwania surowców wtórnych. – mówi Monika Sońta, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w PepsiCo.

Program kampanii jest bogaty – uczestnicy mogą poznać historię puszki do napojów, zagadnienia związane z ochroną środowiska, w tym z recyklingiem, wpływem puszek na środowisko oraz najbardziej innowacyjne technologie stosowane w produkcji puszek do napojów. Jednym z zastosowanych narzędzi są tzw. pigułki wiedzowe, za pomocą których pomysłodawcy w zwięzły i przystępny sposób przekazują komunikaty merytoryczne. Efektem kampanii ma być wykształcenie w pracownikach koncernu codziennych postaw proekologicznych związanych z segmentem napojów, polegających m.in. na selekcjonowaniu opakowań nie tylko w pracy, ale również we własnym domu.

Współpracujemy z PepsiCo na płaszczyźnie biznesowej – teraz mamy okazję tę współpracę rozszerzyć przeprowadzając razem kampanię edukacyjną dla pracowników PepsiCo.

Jako pomysłodawca kampanii Ball Packaging Europe ma ogromną wiedzę o ekologicznych aspektach coraz popularniejszego opakowania, jakim jest puszka do napojów, dlatego dobrze, że możemy się nią podzielić. – mówi Tomasz Janowski, Regional Sales Manager of North-East Europe z firmy Ball Packaging Europe.

Patronem merytocznym kampanii jest fundacja na rzecz odzysku aluminiowych puszek po napojach - Recal, której prezes Jacek Wodzisławski wygłosił prelekcję w trakcie spotkania Morning Braining Coffee otwierającego kampanię. Słuchacze mieli możliwość zapoznania się z poziomem recyklingu puszek aluminiowych. Jacek Wodzisławski przedstawił również sposoby i możliwości proekologicznych zachowań w życiu codziennym wraz z korzyściami z nich płynącymi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"