PWC Odra wybrała MullenLowe Group

MullenLowe MediaHub i MullenLowe Warsaw wygrały przetarg na obsługę mediową, strategiczną i kreatywną Przedsiębiorstwa Wyrobów Cukierniczych Odra, należącego do Grupy Otmuchów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PWC Odra wybrała MullenLowe Group
Fot. Pixabay

Działania reklamowe są bezpośrednio związane z rebrandingiem marki Odra. W pierwszej fazie współpracy, kampanie obejmą promocję marek Chałwa oraz Opolanki i będą prowadzone w internecie. 

- O wyborze MullenLowe Group zdecydowała najlepsza analiza rynku, zrozumienie grupy celowej oraz kompleksowa strategia komunikacji, uwzględniająca media i kreację - mówi Patrycja Giurko, marketing director w w Grupie Otmuchów.

Firmy nie podają, jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu. Nie podają też na jak długo zawarły umowę o współpracy.

W portfolio Odry są m.in. chałwy, karmelki, czekolady, bombonierki, cukierki czekoladowe, krówki, ciastka czy wafle.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day