Pysio atakuje

W poniedziałek, 14 marca 2005 r. ruszyła trzecia już w tym roku telewizyjna kampania reklamowa marki Pysio pt. 'Pysio Gul Gul'

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Nowy produkt nosi nazwę Dercos AminexilSP94. Kampanię realizuje dom mediowy Optimedia. Media plan obejmuje prasę, w tym pisma adresowane do mężczyzn, oraz telewizję. Celem kampanii jest wprowadzenie produktu na rynek.

Reklamy nowego produktu pojawią się w stacjach telewizyjnych: TVP, POLSAT, TVN, TV4 i wybranych kanałach tematycznych. Reklamy prasowe ukażą się w pismach adresowanych do mężczyzn (Focus, Menshealth), tygodnikach opiniotwórczych (Przekrój, Newsweek, Polityka i Wprost) oraz dziennikach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita).

Nad przygotowaniem planu mediów i realizacją kampanii w mediach pracował zespół Optimedia. Adaptacje kreacji do potrzeb polskiego rynku przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"