Niedzielne wydania „Pytania na śniadanie” mają mieć charakter nieco luźniejszy, utrzymany bardziej w konwencji „weekendowego, przyjemnego śniadania”. - „Pytanie” cieszy się ogromnym zaufaniem widzów już od lat. Dzięki decyzji prezesa TVP możemy w końcu budować jedno pasmo konsekwentnie. To naturalny krok w rozwoju, który powinien zostać wykonany już od dawna - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Adamiak-Sroczyńska, od lutego br. jest szefową programu.
To, że „Pytanie na śniadanie” zyska także niedzielne wydanie, prezes Jacek Kurski zapowiedział na początku września podczas transmitowanego w TVP2 jubileuszu 15-lecia programu. - Jest naszą ambicją, żeby jeszcze w tym roku, a nawet na koniec jesieni była dodatkowa niedzielna emisja - deklarował.

Z danych Nielsen Audience Measurement w okresie od 4 września do 22 października 2017 roku średnia oglądalność programu „Pytanie na śniadanie” wynosiła 380 tys. osób.











