„Pytanie na śniadanie” ze studiem w stylu lat 70. Nowa oprawa i logo (foto)

Od poniedziałku 5 października br. „Pytanie na śniadanie” TVP2 nadawane jest z nowego studia, które nawiązuje do wzornictwa z lat 70. XX wieku. Magazyn zyskał też nowe logo i oprawę graficzną, a czołówka została odświeżona.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
„Pytanie na śniadanie” ze studiem w stylu lat 70. Nowa oprawa i logo (foto)

- Tworząc nową scenografię, zależało nam by goście dobrze czuli się podczas odwiedzin programu, jak u siebie w domu. Chcieliśmy pokazać olbrzymią przestrzeń studia - mówi Wirtualnemedia.pl Bernadetta Bieszczanin, szefowa „Pytania na śniadanie”.

Koncepcję wyglądu nowego studia opracowali architekci Natalia Paszkowska i Marcin Mostafa oraz scenograf Boris Kudlička z pracowni architektonicznej WWAA.

- Za punkt wyjścia obraliśmy dziedzictwo polskiego wzornictwa przemysłowego lat 70-tych ubiegłego wieku oraz powszechnie stosowane wtedy rozwiązania i materiały takie jak drewno, szkło, czy sklejka - mówi Natalia Paszkowska.

W studiu, zlokalizowanym w głównej siedzibie TVP w Warszawie, pojawiła się ogromna kuchnia z regałami pełnymi słoików w tle, kącik do występów gwiazd z dużym ekranem plazmowym. Odświeżona została też przeszklona weranda, gdzie prowadzi się część rozmów z gośćmi.

„Pytania na śniadanie” zmieniło również oprawę graficzną. Program ma nowe logo, złożone z kolorów złotego, kardynalskiego, krwistego oraz białego, a także odświeżoną czołówkę. Odpowiedzialne za ich przygotowanie było studio Platige Image.

grafika

- Naszym celem było stworzenie optymistycznej, słonecznej oprawy, która miałaby uprzyjemniać nawet pochmurne, jesienne poranki i zachęcać do włączenia telewizji. Kolorystyka i rytmiczna kompozycja logo nawiązuje do faz wschodzącego słońca - mówi Mateusz Goll, art director w Platige Image. Nową muzykę dla programu skomponował Łukasz Sztaba.

Jak informowaliśmy wczoraj, do grona prowadzących „Pytania na śniadania” dołączyła Marcelina Zawadzka, która tworzyć będzie nową parę z Tomaszem Wolnym. Z programu znika natomiast Iwona Radziszewska.

Wkrótce w magazynie pojawi się też nowy prezenter pogody wybrany przez widzów. Program zyska także odświeżony portal internetowy.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od września ub.r. do czerwca br. „Pytanie na śniadanie” oglądało średnio 385 tys. widzów, co przełożyło się na 8,91 proc. udziału w grupie 4+ i 7,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji