PZL i Starlink będą reklamować PZU

Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy PZU w zakresie strategiczno-kreatywnym. Jednocześnie ubezpieczyciel przedłużył współpracę z domem mediowym Starlink.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przetarg na obsługę reklamową PZU trwał od lipca, a brało w nim udział 8 agencji. Poprzednio firmę obsługiwała w tym zakresie Leo Burnett (więcej o zakończeniu tej współpracy).

Ostatecznie przetarg wygrała PZL. - Cel, który postawiliśmy przed agencją, to umacnianie naszej marki na polskim rynku - opisuje Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w Grupie PZU. - Marka PZU to wielkie możliwości, ale i wielka odpowiedzialność. Praca nad jej ożywieniem to niezwykłe wyzwanie - deklaruje Jarosław Chludziński, dyrektor zarządzający PZL. Firmy nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę.

Jednocześnie PZU po przejrzeniu credentiali od najważniejszych domów mediowych zrezygnowała z przetargu na swoją obsługę mediową. Firma zdecydowała, że strategią i zakupem mediów tradycyjnych nadal będzie się dla niej zajmować Starlink.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"