PZPBM szuka agencji do kampanii promujących polską wołowinę we Francji i Niemczech

Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego prowadzi dwa oddzielne postępowania, w których szuka agencji do dwóch kampanii promujących polską wołowinę. Prowadzi je w ekspresowym tempie, bo planuje zacząć działania marketingowe już 20 marca.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PZPBM szuka agencji do kampanii promujących polską wołowinę we Francji i Niemczech
fot. Shutterstock.com

W pierwszym z nich PZPBM zaprasza agencje do składania ofert na „wsparcie promocyjne polskiej wołowiny kulinarnej na rynkach eksportowych Francji i Niemiec”. Działania mają być realizowane od 20 marca br. do 30 kwietnia br.

Celem tej kampanii jest zmiana postrzegania polskiej wołowiny, zmiana opinii o polskich produktach wołowych we Francji i Niemczech.

Na rynku niemieckim działania mają koncentrować się wokół dystrybutorów dostarczających wołowinę do sieci detalicznych, a na rynku francuskim mają to być działania koncentrujące się na gastronomii.

Drugie postępowanie dotyczy wyboru agencji, która zajmie się kompleksową realizacją kampanii informacyjnej o systemie QMP polskiej wołowiny w mediach. Działania mają być skierowane do szefów kuchni, managerów restauracji, przedstawicieli handlu. Będą obejmowac internet i prasę branżową. Działania mają przede wszystkim komunikować zalety produktów wołowych posiadających certyfikat jakości QMP (Quality Meat Program). Będzie realizowana od 20 marca br. do końca maja tego roku.

Podejmowane w tak ekspresowym tempie działania, które mają promować wizerunek polskiej wołowiny i jej wysoką jakość to bez wątpienia reakcja PZPBM na liczne medialne doniesienia i ich skutki po materiale opublikowanym przez TVN24 i TVN o tym, że w niektórych ubojniach zabije jest chore bydło, a mięso - bez nadzoru odpowiednich służb weterynaryjnych - trafiało dalej do sprzedaży.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 19 marca br.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem