PZU w kampanii z Igą Świątek promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie

„Masz wpływ na swoje życie” – pod takim hasłem firma ubezpieczeniowa PZU wystartowała z nową kampanią ubezpieczeń na życie i zdrowie. Kampania skierowana jest zarówno do klientów grupowych, którzy ochroną ubezpieczeniową mogą objąć pracowników i ich bliskich, jak klientów indywidualnych i ich rodzin. Bohaterką reklam jest Iga Świątek.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
PZU w kampanii z Igą Świątek promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie

W ramach oferty ubezpieczeń na życie PZU posiada 4 podstawowe ubezpieczenia. Każde z nich można uzupełnić o wiele różnych dodatków, które są dostępne również dla małżonka albo partnera oraz dla dziecka. Dodatkowe zabezpieczenia mogą obejmować nie tylko wsparcie finansowe, ale także usługi medyczne w przypadku ciężkich chorób.

Kampania promująca te produkty potrwa do 17 grudnia. Działania prowadzone będą w internecie i mediach społecznościowych. W działania promocyjne zaangażowana została tenisistka Iga Świątek – ambasadorka marki PZU.

Kreacje przygotowała agencja AWX, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma Bis, należący do PZU i Orlenu. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji