"Chcemy uatrakcyjnić nasz wizerunek i wyjść do młodych ludzi jeszcze mocniej. Odświeżenie marki będzie odzwierciedleniem zmian, jakie zachodzą wewnątrz grupy" - powiedział Klesyk.
Dodał, że taka zmiana potrwa ok. 9 miesięcy, co oznacza, że nowy wizerunek ubezpieczyciela pojawi się w I kw. 2012 roku.
"Nie wyobrażam sobie, żebyśmy mieli zrezygnować z koloru niebieskiego" - powiedział, nie ujawniając szczegółów.
Klesyk poinformował, że koszt implementacji nowej wizualizacji będzie niewielki. Zmianie wizerunku będzie towarzyszyć "zmasowana kampania promocyjna".
Do końca tego roku PZU zamierza zmigrować 350 oddziałów własnych tak, aby klienci spółki życiowej i majątkowej byli obsługiwani w jednym miejscu.

"Obecnie mamy 70% takich placówek, a do końca roku planujemy, że to będzie ponad 90%. To oznacza, że będziemy mieć placówki wspólne, ale proces ich standaryzacji potrwa do końca 2012 roku"- ocenił prezes.
Klesyk powiedział, że obecnie trwają prace nad powołaniem komórki zarządzania jakością obsługi klienta, która będzie podlegała bezpośrednio prezesowi.











