Quisma Aktualizacja: Nowa Platforma

GroupM / agencja Quisma (partner GroupM w Polsce) dedykowana działaniom z zakresu Performance Marketing, z okazji swojej 10 rocznicy wprowadziła zaawansowaną platformę. Platforma Quisma została zaprezentowana publiczności na dmexco – wiodących europejskich targach dotyczących digital marketingu, które odbyły się w dniach 21-22 września 2011.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od stycznia 2012 Platforma jest dostępna także dla kampanii realizowanych w Polsce. Platforma QUISMA nie tylko gwarantuje wysoki poziom optymalizacji oraz stanowi wsparcie w zarządzaniu międzynarodowymi kampaniami, lecz także przynosi znaczne wymierne korzyści w postaci zwiększonej efektywności działań typu performance i ich rezultatów.

Platforma QUISMA

Jako międzynarodowa agencja specjalizująca się w performance marketingu, Quisma ma zadanieopracowywać, przystosowywać i wdrażać złożone międzynarodowe kampanie z maksymalną efektywnością. Firma rozwinęła zaawansowaną technologię dedykowaną optymalizacji. Osią nowej platformy QUISMA są dane bazujące na rozwiązaniach RTB (real-time bidding), które łączą kilka funkcjonalności pod jednym dachem: system zarządzania danymi otwarty na wszystkie popularne interfejsy komunikacji, kilka opcji targetowania umożliwiających dotarcie do właściwych grup celowych oraz nowy Ad Server z funkcjonalnością RTB połączoną z SSPs i AdExchanges. Inną podstawową cechą platformy jest funkcja Dynamic CreativeOptimization (optymalizacja dynamicznych kreacji), która gwarantuje, że odpowiedni komunikat dotrze bezpośrednio do grupy docelowej we właściwym czasie i miejscu. Dalej, możliwe jest dostarczanie i zarządzanie wielonarzędziowymi kampaniami, w tym prowadzenie i raportowanie przy użyciu jednego źródła, jakim może być PPC, SEO, affiliacja lub retargetowanie (więcej informacji www.reprize.pl) .

Plaforma QUISMA umożliwia dotarcie do 70% użytkowników Internetu w krajach regionu EMEA. Efektywność rozwiązań wzrasta również dzięki adresowaniu komunikatu do odpowiednich użytkowników, którzy są zainteresowani produktem, przy jednoczesnym zaadresowaniu potrzeb reklamodawców w zakresie skali i ceny. Innowacyjna platforma QUISMA jest znaczącą inwestycją finansową w kwocie siedmiocyfrowej w EUR. To pokazuje skalę istotności w kompleksowym zarządzaniu ROI w performance marketingu.

Więcej informacji na stronach www.quisma.com i www.reprize.pl.

QUISMA

QUISMA to wiodąca agencja marketingowa online w Niemczech. Przedsiębiorstwo z siedzibą główną w Monachium utworzone zostało w 2001 roku przez obecnych przedstawicieli zarządzających, Ronalda Paul i Normana Nötzold, a w marcu 2007 roku włączono je do GroupM (Maxus, MEC, MediaCom, Mindshare).

Spektrum dokonań obejmuje wszystkie działy performance marketing – począwszy od PPC i SEO poprzez affiliate marketing i reklamę banerową w rozliczeniu za efekt aż do optymalizacji konwersji i marketing intelligence. QUISMA oferuje ekspertyzy jako największy cyfrowy usługodawca z połączeniem do klasycznego portalu planowania mediów. W QUISMA w Monachium, Düsseldorfie, Frankfurcie nad Menem, Wiedniu, Zurychu, Amsterdamie i Warszawie zatrudnionych jest ponad 120 pracowników obsługujących znanych krajowych i międzynarodowych klientów jak Expedia, PUMA, Coca-Cola, DELL lub Targobank.

GROUPM

GroupM to największa na świecie grupa mediowa skupiająca domy mediowe należące do WPP: Maxus, MEC, MediaCom, Mindshare. Głównym jej celem jest wsparcie domów mediowych WPP w obszarze klientów, akcjonariuszy oraz współpracowników. GroupM funkcjonuje jako partner kooperacyjny dla ww. domów mediowych m.in. w obszarze performance marketingu, wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację kontentu, rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych oraz marketingu sportowym, a także obsługę operacji finansowych spółek.

Wszystkie agencje–córki GroupM są aktywne na całym świecie i zajmują czołowe pozycje w swojej branży na rynkach lokalnych. GroupM wykorzystuje swój potencjał rynkowy i kapitał własności intelektualnej wspierając innowacje i rozwój nowych kanałów komunikacji dla zapewnienia korzyści klientom, jak również firmom zrzeszonym w GroupM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online