AI pomaga w kampanii radców prawnych

Krajowa Izba Radców Prawnych rozpoczęła ogólnopolską akcję "Nie słuchaj złych rad" promującą zawód radcy prawnego. Informuje też o wyszukiwarce radców prawnych. W kampanii wykorzystano treści generowane przez sztuczną inteligencję.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
AI pomaga w kampanii radców prawnych
Kampania Krajowej Izby Radców Prawnych

W kampanii wykreowano postaci Janusza Wszechwiedzącego – antybohatera, uosobienie wszystkowiedzących "ekspertów prawnych". Po drugiej stronie mamy profesjonalną radczynię prawną, która uosabia fachową pomoc i zaufanie do profesjonalistów.

Całość kieruje odbiorcę do wyszukiwarki Szukajradcy.pl, gdzie w prosty sposób można znaleźć radcę prawnego, który świadczy profesjonalną pomoc prawną.

Kampania obejmuje media internetowe i social media. Na potrzeby akcji powstało sześć spotów wideo, materiały remarketingowe i teasery, bannery tematyczne oraz spot radiowy.

W materiałach wykorzystano treści generowane w AI.

"To pierwsze w Polsce tak skomplikowane technologicznie użycie sztucznej inteligencji do kreacji materiałów reklamowych (…) Realizacja kampanii z zastosowaniem sztucznej inteligencji jest potwierdzeniem, że samorząd radców prawnych jest nowoczesny, a nowe narzędzia wykorzystuje profesjonalnie i odpowiedzialnie" – podaje na swojej stronie samorząd radcowski.

– W kampanii pokazujemy, że w świecie opinii, komentarzy i automatycznych podpowiedzi warto zaufać tym, którzy biorą odpowiedzialność za swoje słowa i decyzje – radcom prawnym" – skomentował na Facebooku Włodzimierz Chruścik, prezes Krajowej Izby Radców Prawnych.

W przeszłości Krajowa Izba Radców Prawnych organizowała już kampanie wizerunkowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu