Radek Kotarski z felietonami w magazynie „Logo”

Radek Kotarski rozpoczął współpracę z magazynem „Logo” (Agora), w którym będzie pisał comiesięczne felietony. - Zdecydowałem się na współpracę, bo magazyn „Logo” to sprawdzona marka. Poza tym mogę robić to, co wychodzi mi nie najgorzej - popularyzować wiedzę - komentuje dla Wirtualnemedia.pl.

nb
nb
Udostępnij artykuł:

Radosław Kotarski, dziennikarz, youtuber i twórca kanału „Polimaty”, a także producent i właściciel wydawnictwa „Altenberg” nawiązał współpracę z magazynem „Logo”, dla którego będzie pisał felietony.

Od tego numeru @magazynlogo możecie poczytać moje felietony. Fotka wskazuje, że są dobre i zabawne, ale w rzeczywistości czytam artykuł o maśle. Post udostępniony przez Radek Kotarski (@radekkotarski) Maj 23, 2018 o 10:49 PDT

- Zdecydowałem się na współpracę, bo magazyn Logo to sprawdzona marka. Poza tym mogę robić to, co wychodzi mi nie najgorzej - popularyzować wiedzę. Choć nigdy tego nie planowałem, to jednak analiza demografii Polimatów wskazuje, że ich odbiorcami zwykle są młodzi, ale już dorośli panowie. Jest to więc spójne z grupą docelową magazynu. Podkreślam przy tym, że i moje nagrania, i pisane felietony spokojnie zainteresują także panie - słowo! (śmiech) - mówi Wirtualnemedia.pl, Radek Kotarski.

Jak zaznacza, ma pełną dowolność tematów, co według niego - działa z korzyścią dla wszystkich – wydawcy, twórcy i odbiorców: - Ideą tych felietonów jest pisanie o tym, co zwróciło moją uwagę. Każdy kto choć raz oglądał Polimaty, mój program telewizyjny lub czytał książkę „Włam się do mózgu” bez trudu odnajdzie się w tej formule. Napotykam na ciekawy wątek i zadaję sobie pytania – dlaczego, po co, od kiedy. Dlatego początek sezonu rowerowego w mieście zainspirował mnie ostatnio do poszukania informacji, jak ta komfortowa i sprawna dziś podróż rowerem mogłaby wyglądać 200 lat temu. Dla ciekawych – mówiąc w skrócie – bardzo boleśnie, ale czego spodziewać się po twardej, drewnianej konstrukcji bez najmniejszych wspomagaczy... – opowiada Kotarski.

Współpraca z magazynem „Logo” nie ma określonych ram czasowych. - Jestem otwarty na comiesięczne występy gościnne na łamach Logo - zaznacza twórca.

„Logo” to pismo dla mężczyzn, w którym znajdą wiadomości z zakresu mody, sportu, technologii, stylu życia. Redaktorem naczelnym od stycznia 2017 roku jest Marcin Kasprzak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji