- Pokazujemy realne wyzwania, z którymi mierzą się nowocześni przedsiębiorcy. Dużo biznesowej praktyki dla planujących start oraz chcących wzbić się wyżej. Dla wszystkich, którzy chcą swoją firmę rozwijać w sposób przemyślany, nowoczesny i odpowiedzialny - czytamy w zapowiedzi „Firmamentu”.
Audycja będzie emitowana w Radiu 357 co drugi czwartek o godz. 15:00, potrwa godzinę. Jej partnerami są Szkoła główna Handlowa, serwis Mamstartup.pl i należący do Sebastiana Kulczyka program mentoringowy InCredibles skierowany m.in. do młodych przedsiębiorców.
Gospodarzemi „Firmamentu” jest Jarosław Sroka, członek zarządu Kulczyk Investments odpowiadający m.in. za komunikację i marketing. Sroka jest związany z holdingiem od 14 lat, wcześniej pracował m.in. jako naczelny „Pulsu Biznesu” i „Newsweek Polska”.

Radio 357 zebrało 4 mln zł
Internetowe Radio 357, tworzone głównie przez byłych dziennikarz Trójki, stałą emisją zaczęło na początku stycznia. Od początku kwietnia jest nadawane z nowego, dużego studia, uruchomiono też platformę z podcastami dostępną dla wspierających je internautów.
W połowie kwietnia przekroczono kolejny cel zbiórki: 615 tys. zł comiesięcznych wpłat. Stacja zapowiedziała, że po osiągnięciu 660 tys. zł uruchomi ministudio koncertowe.
Obecnie Radio 357 wspiera na Patronite 31,3 tys. użytkowników, przekazali łącznie 4,03 mln zł, z czego 677 tys. zł to comiesięczne wpłaty. W połowie kwietnia do grupy wspólników spółki Radio 357 dołączyli dziennikarze stacji Michał Gąsiorowski i Krystian Hanke, a pod koniec kwietnia do zespołu stacji dołączył Michał Żakowski.
Radia 357 można słuchać bezpłatnie przez aplikację (Android i iOS), stronę internetową, agregatory stacji internetowych (m.in. OpenFM, WP Pilot, Patronite Audio, TuneIn, Replaio, MyTuner, MediaU).











