Radio Bis rezygnuje z agencji Opus B

Radio Bis zmienia agencję do obsługi kampanii wizerunkowej.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

W związku z modyfikacją warstwy programowej i muzycznej BIS Polskiego Radia, podjęto decyzję o wdrożeniu do realizacji innej linii promocyjnej, niż planowana do tej pory - poinformowała Anita Celarska, Specjalista ds. Public Relations PR SA.

Kreację przygotowaną przez Opus B zastąpi projekt warszawskiej agencji Kreacja PRO.

- Obydwie koncepcje były wysoko ocenione w badaniach focusowych, ale wybrany wcześniej projekt nie jest spójny z obecnie przyjętymi założeniami programowymi - dodała Anita Celarska.

Termin wprowadzenia kampanii pozostaje bez zmian, czyli wrzesień tego roku.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online