Radio Eska zachęca swoich słuchaczy do udziału w wyborach

„Nie olewam. Głosuję!” - takim hasłem Radio Eska zachęca swoich słuchaczy do głosowania w wyborach prezydenckich.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Od poniedziałki na antenie stacji są emitowane specjalne spoty promocyjne, w których DJ’e Eski namawiają do głosowania w zbliżających się wyborach prezydenckich.

W kampanię zaangażowali się DJ'e: Puoteck, Jankes, Rafał Adamczak, Michoo Sobkowski, Michał Celeda oraz prowadzący lokalne programy poranne. Komunikacja nawiązuje do tematyki i klimatu programów oraz akcji specjalnych Eski, takich jak: „Gorąca 20”, „imprEska”, „esemEska” czy „Dźwięki ściśle tajne”. Kampania „Nie olewam. Głosuję!” jest również prowadzona w internecie – na stronie głównej www.eska.pl pojawił się baner dedykowany akcji. Spotów promocyjnych będzie można także posłuchać na profilu Radia Eska w serwisie Facebook.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji