Radio Nowy Świat z nową szefową sprzedaży i marketingu. Odchodzi Sławomir Gołębiowski

Marta Jończyk stanęła na czele sprzedaży i marketingu w Radiu Nowy Świat. Zastąpiła na tym stanowisku Sławomira Gołębiowskiego, który zasiadał też w zarządzie i z końcem sierpnia zakończył współpracę z internetową rozgłośnią.

KML
KML
Udostępnij artykuł:
Radio Nowy Świat z nową szefową sprzedaży i marketingu. Odchodzi Sławomir Gołębiowski
Marta Jończyk

Sławomir Gołębiowski był związany z Radiem Nowy Świat od lipca 2022 roku. Najpierw pełnił rolę dyrektora marketingu i sponsoringu, a w czerwcu ubiegłego roku został powołany do zarządu stacji. Obie funkcje pełnił do końca sierpnia. 

Od września za sprzedaż i marketing internetowej rozgłośni odpowiada Marta Jończyk, która zastąpi Gołębiewskiego na wspomnianym stanowisku. - Dziękujemy Sławkowi za jego pracę i przetarcie szlaków w obszarze sponsoringu. Życzymy powodzenia w dalszej karierze zawodowej, a Marcie kibicujemy przy realizacji ambitnych celów i planów – mówi Magda Jethon, redaktorka naczelna Radia Nowy Świat, w komunikacie dla patronów stacji.

Zarząd RNŚ bez trzeciego członka

W związku z rezygnacją Sławomira Gołębiowskiego  od  1 września 2024 r. zmienił się także zarząd Radia Nowy Świat, obecnie jest dwuosobowy i tworzą go: Magdalena Jethon i Katarzyna Goleniewska, odpowiedzialna także za kontakty z mediami. Jak podkreślają przedstawiciele stacji, nie stanowi to jednak naruszeń formalnych. “W świetle przepisów prawa i postanowień statutu Spółki nie ma przeszkód prawnych dla funkcjonowania Zarządu i zdolności do działania Radia Nowy Świat w składzie dwuosobowym. Bez zmian obowiązuje dotychczasowa zasada reprezentacji: dwóch członków Zarządu łącznie, albo jeden członek Zarządu łącznie z prokurentem” - czytamy w nadesłanym komunikacie prasowym.

Trzyosobowy zarząd RNŚ w składzie: Magdalena Jethon, Katarzyna Goleniewska i Sławomir Gołębiowski został powołany latem 2023 roku. Wcześniej od 2020 roku (po rezygnacji Krzysztofa Łuszczewskiego i Patrycji Macjon) na czele zarządu jednoosobowo stała Anna Krakowska.

Kim jest Marta Jończyk?

Marta Jończyk to menadżerka związana z branżą reklamową od ponad 20 lat. W swojej dotychczasowej karierze prowadziła zespoły sprzedażowe w podmiotach medialnych m.in. w Onecie, TVN czy Polsacie, a ostatnio pracowała w agencji marketingowej Ogilvy. Jednym z celów, jakie Jończyk stawia sobie w Radiu Nowy Świat, jest m.in. pozyskanie dla stacji nowych partnerów biznesowych.

- Będę miała możliwość rozwinąć dział sprzedaży, pamiętając jednocześnie o obietnicy złożonej naszym Patronom - bloków reklamowych u nas nie będzie. Do współpracy zaprosimy Partnerów, którzy chcą dotrzeć do wyjątkowej grupy naszych słuchaczy, jednocześnie dodając wartość do naszych audycji. Tak, można to połączyć! Będę dbała także o to, żeby nasze radio zawitało w świadomości jak największej liczby odbiorców i żeby jak najwięcej z nich stało się naszymi Patronami związanymi z radiem na stałe – mówi Marta Jończyk.

W ub.r. Radio Nowy Świat przy wzroście przychodów o 27 proc. do 10,7 mln zł zanotowało nieznaczny spadek zysku - z 326,2 do 251,8 tys. zł. Rozgłośnia zarobiła więcej zarówno z wpłat od patronów, jak też ze sponsoringu oraz gadżetów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ruszyła kolejna edycja programu "Inżynierowie Przyszłości". "Dmuchamy wiatr w wasze żagle"

Ruszyła kolejna edycja programu "Inżynierowie Przyszłości". "Dmuchamy wiatr w wasze żagle"

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR

Palikot znów skazany za promowanie alkoholu. Ogromna grzywna

Palikot znów skazany za promowanie alkoholu. Ogromna grzywna

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej
Materiał reklamowy

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej

Prowly.com daje więcej za resztę akcji Brand24. Kolejna oferta

Prowly.com daje więcej za resztę akcji Brand24. Kolejna oferta