Radio Nowy Świat będzie się reklamować w Nowy Rok w kanałach TVN

Tylko w niedzielę, 1 stycznia 2023 r. widzowie kilkunastu kanałów telewizyjnych należących do TVN Warner Bros. Discovery będą mogli zobaczyć spot reklamowy internetowego Radia Nowy Świat. - To akcja specjalna rozgłośni, która ma zwrócić uwagę telewidzów na markę, jaką jest Radio Nowy Świat, przyciągnąć nowych słuchaczy i zachęcić ich do włączenia radia - tłumaczą pomysłodawcy akcji.

ram
ram
Udostępnij artykuł:
Radio Nowy Świat będzie się reklamować w Nowy Rok w kanałach TVN

Reklama Radia Nowy Świat, którą będzie można zobaczyć w telewizji, to 20-sekundowy spot. Zostanie wyświetlony tylko 1 stycznia 2023 r. Spoty będzie można obejrzeć na wybranych kanałach telewizyjnych należących do TVN Warner Bros. Discovery i Canal+ Polska. Chodzi o: TVN, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, HGTV, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Historia, Food Network, Travel Channel, Canal+ Family, Canal+ Kuchnia, Ale Kino. Spot reklamowy Radia Nowy Świat pojawi się także na kanale YouTube.

- Dobór tych stacji oczywiście nie jest przypadkowy - wyjaśnia Sławomir Gołębiowski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Radiu Nowy Świat. - Wybraliśmy takie kanały, które ogląda nasz słuchacz, czyli słuchacz śledzący bieżącą sytuację w kraju i na świecie, dobierający programy do swoich zainteresowań. Dlatego również nie bez powodu wybraliśmy datę emisji tego spotu, licząc, że jakaś część odbiorców, z czystej ciekawości, posłucha naszej stacji właśnie w tym dniu, w którym nasza oferta jest wyjątkowa, w dniu, w którym na naszej antenie pojawią się znakomite aktorki, piosenkarki, reżyserki, prawniczki.

W Nowy Rok stacja będzie gościć m.in. Magdę Cielecką, Katarzynę Figurę, Agnieszkę Holland, Agatę Kuleszę, Krystynę Prońko i Magdę Umer. Od godz. 9 do 21 poprowadzą one wspólnie z dziennikarzami rozgłośni audycje, w których zaprezentują swoje muzyczne wybory i odpowiedzą na pytanie, co dla nich oznacza hasło: "Przyszłość jest Kobietą", czy się z nim utożsamiają, a może wręcz przeciwnie.

Spot z głosem Wojciecha Manna

Co stacja chce osiągnąć poprzez prezentację spotu reklamowego? - To akcja specjalna rozgłośni, która ma zwrócić uwagę telewidzów na markę, jaką jest Radio Nowy Świat, przyciągnąć nowych słuchaczy i zachęcić ich do włączenia radia - tłumaczą pomysłodawcy akcji.

- Fabuła spotu jest bardzo prosta, a jednocześnie nieszablonowa. Jednostajny, kojący obraz i ciepły głos redaktora Wojciecha Manna to właśnie to, na czym oparty jest ten prosty pomysł, który ma się wyróżnić i przykuć uwagę widzów - mówi Sławomir Gołębiowski.

Radio Nowy Świat to internetowa stacja radiowa o profilu muzyczno-publicystycznym. Rozgłośnia wystartowała 10 lipca 2020 r. Utrzymuje się z wpłat od słuchaczy, którzy wspierają ją przez stronę Patronite.pl. W pierwszych miesiącach rozgłośni założonej przez byłych dziennikarzy Trójki (m.in. Magdę Jethon, Wojciecha Manna, Jana Chojnackiego, Jerzego Sosnowskiego) szybko przybywało patronów. W błyskawicznym tempie rosło też miesięczne wsparcie finansowe. Gdy Radio Nowy Świat startowało, miało 25 tys. patronów, a deklarowana kwota wsparcia wynosiła ponad 650 tys. zł. Obecnie 33,7 tys. patronów wspiera radio comiesięczną kwotą w wysokości 691 tys. zł. Od początku zbiórki stacja zebrała 21,5 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą