Diecezja Kielecka, która jest właścicielem stacji, zdecydowała o opuszczeniu sieci Plus w październiku ub.r. Stacja chce otworzyć się teraz na nowe technologie i rozwijać działalność lokalną. Radio eM Kielce jest częścią grupy medialnej, w której znajduje się tygodnik „Gość Niedzielny”.
- Będziemy korzystali z doświadczenia i wiedzy, którymi dysponuje nasz partner - mówi Piotr Michalec, dyrektor programowy Radia eM Kielce.
eM Kielce swój program kierować będzie głównie do dojrzałego słuchacza. W ramówce pojawią się programy społeczne, edukacyjne, informacyjne i religijne podejmujące tematy ważne dla społeczności lokalnej. Radio będzie grało głównie piosenki z lat 70. i 80., zwracając szczególną uwagę na polskie przeboje.
Rozgłośnia nadawać będzie na częstotliwości 107,9 FM w promieniu około 100 km od Kielc. Stacja zamierza zmodernizować system antenowy, aby docierać do szerszego grona odbiorców.

Kampania promocyjna rozgłośni ruszy w czerwcu br. i obejmie prasę lokalną oraz outdoor.
Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia Plus Kielce w rynku w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. wyniósł 1,3 proc. (więcej na ten temat).











