Radio Plus zdecydowanie zwiększa udział w rynku wśród dorosłych mieszkańców w Warszawie. W najnowszej fali badań (SMG/KRC, wrzesień: listopad 2004) stacja, z wynikiem 3,7 %, wychodzi na trzecią pozycję wśród lokalnych stacji radiowych.
Bardzo dobry wynik Radio Plus notuje również w swojej grupie docelowej (kobiety 30: 49) gdzie notuje 5,3 % udziału w rynku.
Radio Plus jest również absolutnym liderem na rynku pod względem długości słuchania stacji radiowej wśród osób dorosłych. W grupie wszystkich mieszkańców stolicy w wieku 30-49 lat stacja notuje średni czas słuchania na poziomie 281 min, natomiast w targacie docelowym (kobiety 30:49) 441 min.
all: 30-49
Udział w rynku (%) wrzesień: listopad 2004 sierpień: październik 2004Radio Eska 105,6 FM 11,1%8,77%Radio Złote Przeboje Pogoda 9,8%9,98%Radio Plus Warszawa3,7%2,55%Radio Wawa3,6%5,48%Radio 94 3,0%3,69%Radio PiN 102 FM 2,6%2,86%Radio Kolor 103 FM 2,5%2,07%Radiostacja1,5%3,15%Radio TOK FM0,8%0,69%Radio 104,4 Gold FM0,5%0,36%Radio Święty Józef 96,5 FM0,5%0,41%Polskie Radio dla Ciebie -RDC 0,4%0,56%Radio Jazz 0,2%0,42%

Warszawa, kobiety 30:49
Udział w rynku (%) wrzesień: listopad 2004 sierpień: październik 2004Radio Eska 105,6 FM 13,3%10,36%Radio Złote Przeboje Pogoda11,2%10,03%Radio Wawa5,5%8,39%Radio Plus Warszawa5,3%3,83%Radio PiN 102 FM 2,2%2,62%Radio 94 1,6%2,65%Radio Kolor 103 FM 1,4%1,56%
* Źródło: SMG/KRC A.Millward Brown Company Radio Track 2004, Okres badania: wrzesień 2004 : listopad 2004, sierpień: październik 2004, Grupa celowa: mieszkańcy Warszawy, 30: 49 lat, dni słuchania: dni powszednie











