15 lutego 2003 r. rozpocznie się kampania reklamy zewnętrznej warszawskiego Radia Pogoda. Na billboardach umieszczonych na terenie całej Warszawy pojawią się wizerunki największych gwiazd lat 60tych, 70tych i 80tych - Elvisa Presleya oraz Abby i Roda Stewarta. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Radia Pogoda, jako stacji grającej Złote Przeboje, czyli największe przeboje gwiazd muzyki lat 60tych, 70tych i 80tych oraz wzrost znajomości marki.
Poprzez swój format Radio Pogoda, podobnie jak dwanaście stacji z Grupy Radiowej Agora S.A. grających Złote Przeboje - doskonale zaspakaja muzyczne gusta słuchaczy w wieku 30-50 lat; ludzi, dla których wspaniałym wspomnieniem są przeboje Tiny Turner, Roda Stewarta, Eltona Johna i Maanam, czyli lata 80te; słuchaczy zakochanych w muzycznych latach 70tych, z ABBĄ, Boney M, Smokie i Dwa Plus Jeden; oraz ich odrobinę starszych kolegów, dla których ciągle aktualnie brzmią: Czerwone Gitary, The Beatles, Elvis Presley, i Czesław Niemen - gwiazdy ich młodości, twórcy niezapomnianych Złotych Przebojów z lat 60tych.












