Radio SuperNova nadaje w Białej Podlaskiej

Radio SuperNova (Grupa Radiowa Time) dostępne jest na falach radiowych m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Toruniu, Szczecinie. W poniedziałek 23 października radio rozszerzyło zasięg o Białą Podlaską, będzie można go słuchać na częstotliwości 95,8 MHz.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Radio SuperNova nadaje w Białej Podlaskiej

Od poniedziałku Radia SuperNova można słuchać w Białej Podlaskiej. Miasta i gminy objęte w całości lub w części zasięgiem programu (inaczej zasięg koncesyjny): Biała Podlaska, Drelów, Huszlew, Janów Podlaski, Konstantynów, Leśna Podlaska, Łomazy, Międzyrzec Podlaski, Rokitno.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zwolnienia-radio-supernova-anna-paluszek-radoslaw-wiszniewski-radio-eska,7169479644706433a ##

Dane techniczne:SuperNova Biała PodlaskaCzęstotliwość: 95,8 MHzMoc promieniowana: 0,5 kWPolaryzacja: V

Radio SuperNova działa od dwóch lat

Radio SuperNova to sieć rozgłośni lokalnych nadających w Warszawie, Ostrołęce, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku, Wrocławiu, Jeleniej Górze, Opolu, Trzebnicy, Nowym Sączu, Rzeszowie, Łodzi, Szczecinie, Koninie oraz Kielcach. Stacja w każdym z tych miast nadaje lokalne serwisy informacyjne i kulturalne.

SuperNova pod obecną nazwą nadaje od ponad dwóch lat. Poprzednio na tych samych częstotliwościach nadawało Radio Wawa. Właściciel zdecydował się na zmianę nazwy, by nie kojarzyła się tylko z Warszawą, jednak ta operacja poskutkowała spadkiem słuchalności rozgłośni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku