Radio TOK FM z ponad 17 tys. subskrybentów oferty cyfrowej

W ramach cyfrowej oferty Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agora) dostęp do podcastów w segmencie Premium wykupiło ponad 17 tys. osób. Spółka podaje, że to wynik lepszy o 70 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Radio TOK FM z ponad 17 tys. subskrybentów oferty cyfrowej

Jak podaje spółka, na koniec 2018 roku liczba aktywnych subskrypcji przekroczyła 15 tys., natomiast po I kwartale 2019 r. sięgnęła poziomu ponad 17 tys. Od 2019 r. więcej subskrybentów wykupuje dostęp ze smartfonów niż z komputerów.

Firma nie informuje, ile wyniosły łączne przychody ze sprzedaży tej oferty ani ile średnio płacił za nią każdy użytkownik.

Na tokfm.pl i w aplikacji można słuchać Radia TOK FM na żywo, otagowanych i opisanych audycji w formie podcastów, przedłużonych wersji programów radiowych, materiałów archiwalnych oraz ponad 10 podcastów internetowych. W sumie subskrybenci mają do wyboru ponad 65 tys. audycji politycznych, ekonomicznych, naukowych czy poradniczych, co daje w sumie około 200 cykli tematycznych. Co tydzień przybywa ok. 250 nowych odcinków programów.

- Subskrypcji Premium TOK FM przybywa nam ostatnio zdecydowanie szybciej niż w poprzednich latach. To z jednej strony efekt mody na podcasty, ale przede wszystkim to zasługa naszych konsekwentnych działań w zakresie rozwoju oferty i nieustannego przekonywania użytkowników, ile korzyści zapewnia dostęp do unikalnych treści audio on-demand - komentuje Jarosław Śliżewski, dyrektor obszarów cyfrowych w Grupie Radiowej Agory.

Radio TOK FM rozwija swoją ofertę subskrypcji od 2014 roku. Oferta podcastów składa się z trzech pakietów: pierwszy obejmuje dostęp tylko w serwisie, drugi - w serwisie i aplikacji mobilnej na jednym urządzeniu, a trzeci - na stronie i w aplikacji na czterech urządzeniach. Przy wykupieniu na miesiąc pakiety kosztują odpowiednio 14,90 zł, 19,90 zł i 29,90 zł, przy wykupie na kwartał - 12 zł, 17 zł i 24 zł, a przy zakupie na 12 miesięcy - 10 zł, 14 zł i 19 zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-wplywy-i-zysk-w-2018-roku-ile-zarabia-gazeta-wyborcza-i-kina-helios,7171107410249857a ##

W zaprezentowanej w połowie ub.r. strategii na najbliższe lata Agora planuje, że do 2022 roku za podcasty TOK FM będzie płacić 30 tys. użytkowników. We wrześniu ub.r. w ofercie pojawiły się codziennie cykle, które są publikowane tylko w internecie.

Radio TOK FM w 2019 roku uruchomiło także specjalną akcję w Asystencie Google pozwalającą na sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej. Wdrożono także projekt „Search the Radio”, dzięki któremu możliwe jest pełnotekstowe wyszukiwanie w treściach audycji radiowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem