Radio ulubionym medium

72 procent dorosłych Amerykanów przeznacza na słuchanie radia mniejwięcej tyle samo czasu co pięć lat temu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Podróżując samochodem, 73 procent mieszkańców USA włącza radio -informuje serwis Media Life, powołując się na badanie firmy OmniTelprzeprowadzone na zlecenie American Media Services.

61 procent respondentów stwierdziło, że słucha radiaprzynajmniej raz dziennie. W porównaniu z kwietniem ubiegłego rokuwskaźnik ten spadł o 3 procent, a wobec września o 2 procent. 1/3badanych przyznała też, że słucha radia internetowego, a 12 procentradia HD.

Z kolei słuchając tradycyjnego radia, 53 procent respondentów wtrakcie przerw reklamowych nie zmienia stacji. Robi to 35 procentbadanych, a 8 procent całkowicie wyłącza radioodbiornik.

źródło: Media Life

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele