Eurozet konsoliduje sprzedaż reklam. Audio Broker nową marką

Grupa Eurozet wprowadza nową markę - Audio Broker. W swojej ofercie konsoliduje sprzedaż stacji radiowych FM oraz online z całego portfolio Eurozetu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na czele Audio Brokera stoi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Eurozet konsoliduje sprzedaż reklam. Audio Broker nową marką

Audio Broker zastępuje marki Tandem Audio Broker oraz Eurozet w kontekście sprzedaży rynku reklam. Oferta reklamowa Audio Brokera zawiera 9 marek obejmujących łącznie 72 stacje, Pakiet Niezależnych (63 stacje) oraz szeroką bibliotekę własnych podcastów i streamów audio.

- Audio Broker to efekt łączenia struktur i ofert po powstaniu Grupy Eurozet. Pracowaliśmy przez wiele miesięcy, aby znaleźć zupełnie nowe rozwiązania w zakresie reklamy radiowej i online, które pozwolą najlepiej wykorzystać potencjał naszego portfolio produktów. Teraz jesteśmy gotowi, aby zaprezentować je naszym klientom pod nową marką - powiedział Maciej Strzelecki, prezes zarządu Grupy Eurozet.

- Brand Audio Broker świetnie oddaje zakres naszych kompetencji biznesowych, które obejmują monetyzację powierzchni radiowych, portali należących do stacji radiowych, jak również innych nielinearnych powierzchni digital, w tym właśnie podcastów, streamów, aplikacji mobilnych czy social mediów – mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną w Grupie Eurozet.

- Nasze kompleksowe podejście do reklamy, które prezentujemy w Audio Brokerze, łączy tradycyjne media z nowoczesnymi technologiami, co z kolei zapewnia naszym klientom skuteczną komunikację ze swoimi odbiorcami – dodaje.

Struktura organizacyjna nowej marki w Grupie Eurozet obejmuje cztery kluczowe obszary. Są to: zespół handlowy FM i online pod kierownictwem Agnieszki Handerskiej, zespół planerski i produktowy kierowany przez Michała Miętusiewicza, zespół niestandardów i promocji zarządzany przez Annę Chudzyńską oraz zespół wsparcia analitycznego pod nadzorem Michała Dobrzańskiego. 

Do Grupy Eurozet należą takie marki radiowe jak m.in. Radio ZET, Meloradio, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje czy Chilli ZET. 

Na początku 2019 roku Agora za 130 mln zł przejęła 40 proc. udziałów Eurozetu, a w lutym 2023 r., po prawomocnym uchyleniu przez sąd zakazu wydanego przez prezesa UOKiK, za 9,2 mln euro kupiła dalsze 11 proc. walorów nadawcy od czeskiego funduszu SFS Ventures za uzyskaną od niego pożyczkę. W lipcu ub.r. spłaciła 4 mln euro, a w grudniu - 4,77 mln euro (w obu przypadkach razem z należnymi odsetkami)

W 2022 roku grupa kapitałowa Eurozet zanotowała wzrost przychodów o 11,5 proc. do 217,52 mln zł zysku i niewielki spadek zysku netto, do 35,03 mln zł. Jej udziałowcy zdecydowali, że dostaną 38 mln zł dywidendy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa