Sylwia Grzeszczak w kampanii „Lubię tak jak Ty, słuchać Radia ZET”

Eurozet wystartował z kampanią  „Lubię tak jak Ty, słuchać Radia ZET”, której twarzą została Sylwia Grzeszczak.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Sylwia Grzeszczak w kampanii „Lubię tak jak Ty, słuchać Radia ZET”

Wizerunek piosenkarki polecającej stację pojawi się m.in. na billboardach i citylightach w największych miastach Polski. Od 5 stycznia w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane spoty, w których wykorzystano przebój zatytułowany „Bang, bang”.

Podobnie jak na jesieni, obok muzycznej gwiazdy występują dobrze znani z anteny prowadzący Radia ZET. Kampania obejmie również sieci kin i media społecznościowe.

- Bardzo się cieszę, że do nowej odsłony kampanii swojego wizerunku zgodziła się użyczyć Sylwia Grzeszczak - jedna z najpopularniejszych, a zarazem najbardziej lubianych przez słuchaczy Radia ZET piosenkarek. Tym samym chcemy jeszcze mocniej podkreślić muzyczny charakter stacji. Idealnie do tego pasowała energetyczna piosenka „Bang, bang”, która stała się jednym z największych przebojów minionego roku w Polsce. W nowej reklamie wspólnie z Sylwią zapraszamy słuchaczy do świata Radia ZET, w którym cały czas „się dzieje” - nasi prowadzący serwują moc pozytywnych treści, niebanalne poczucie humoru, różnorodność, a wszystko w rytm najlepszej muzyki. Z nami nie ma nudy od rana do nocy - komentuje Katarzyna Piecuch, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiadał dział marketingu Radia ZET, który we współpracy z Zenithem, zajął się również planowaniem i zakupem mediów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-kupno-eurozet-nadawca-radia-zet-pozyczka,7169450662577793a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu