Prawie 24 procentowy wzrost udziału w rynku to kolejny rekordowy wynik Radiostacji, która jako jedyna stacja w grupie celowej 15 - 24 w miastach nadawania notuje tak duży wzrost w stosunku do poprzedniego kwartału. ZASIĘG DZIENNYluty 2004 : kwiecień 2004marzec 2004 : maj 2004 zmiana ESKA [22]27,51%26,16% -4,89% Radiostacja19,35%21,89% 13,16% Radio Wawa5,54%5,72% 3,20%
Radio Track, SMG/KRC a Millward Brown Co., zasięg dzienny; dni powszednie; fale: II-IV 2004, III-V 2004; grupy celowe: 15-24 lata; miasta: Warszawa, Gdańsk-Gdynia-Sopot; Poznań, Wrocław, Rzeszów, Kraków, Olsztyn.
UDZIAŁ W RYNKUluty 2004 : kwiecień 2004marzec 2004 : maj 2004 zmianaESKA [22]19,78%17,65% -10,73%Radiostacja12,86%15,93% 23,85%Radio Wawa2,29%2,50% 9,15%
Radiostacja notuje również bardzo dobre wyniki w Warszawie. W swojej grupie docelowej, w ostatnim kwartale wzrost zasięgu wyniósł ponad 13 %, co sytuuje ją na drugim miejscu w stolicy.

Zasieg dzienny, Warszawa, 15-24*Mar2004-Maj2004 Luty2004-Kwie2004 III-V / II-IVzmianaRadiostacja24,96%22,01%13,38%Radio Wawa10,97%11,05%-0,79%Eska Warszawa37,28%38,84%-4,01%
Źródło: SMG/KRC A.Millward Brown Company, Radio Track 2004, pn-pt,15-24, Warszawa
Udział w rynku, Warszawa, 15-24*Mar2004-Maj2004 Luty2004-Kwie2004 III-V / II-IVzmianaRadiostacja14,40%11,76%22,50%Radio Wawa4,32%3,92%10,20%Eska Warszawa25,46%30,40%-16,20%
Źródło: SMG/KRC A.Millward Brown Company, Radio Track 2004, pn-pt,15-24, Warszawa
"Wyraźnie widać, że format muzyczny jak i propozycje programowe znajdują akceptację wśród grupy 15-24, która coraz częściej wybiera Radiostację. Radiostacja jest obecnie jedyną stacją radiową w Polsce, która w tak dużym zasięgu technicznym proponuje program ściśle dopasowany do gustów młodzieży" - mówi Andrzej Matuszyński Dyrektor Badań i Marketingu Eurozet.











