Redakcja branżowego dwutygodnika "Media i Marketing Polska" ogłosiła Radiostacje "Stacją Radiową Roku 2003". Sieć Radiostacja, należąca do Eurozet została wyróżniona za to, iż "skutecznie zmieniła format, uporządkowała wewnętrzną strukturę i zaczęła dynamicznie rosnąć, zarówno pod względem stopnia słuchalności jak i wpływów reklamowych". Aktualna edycja wyróżnień radiowych jest trzecią z rzędu - w poprzednim roku tytuł Stacji Roku otrzymało RMF FM, wcześniej Radio Wawa. "Media i Marketing Polska" przyznaje Tytuły Roku za szczególnie skuteczną działalność na rynku mediowo - reklamowym od 1997 roku. Są one wynikiem całorocznych obserwacji dziennikarzy "Media i Marketing Polska" oraz szczegółowych analiz, przeprowadzanych w ramach realizacji kolejnych branżowych Raportów Specjalnych.
Radiostacja najlepsza
Radiostacja została uznana "Stacją Radiową Roku 2003"












