Radiostacja pisze list do słuchaczy w sprawie zmiany nazwy

- Szczegółowe badania, które przeprowadziliśmy pokazały, że dlaprzeważającej większości ludzi słowo "Radiostacja" nie jest nazwąnaszego i waszego ulubionego radia, ale określeniem każdej stacjiradiowej - pisze w sprawie przekształcenia nazwy na Planeta FMzespół Radiostacji.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Z początkiem marca nazwa Radiostacja zniknie z eteru i zastąpiją nazwa Planeta FM. W obawie o utratę słuchaczy Radiostacjawystosowała w tej sprawie list, gdzie informuje o przyczynachzachodzących zamian.

- Dla przeważającej większości ludzi słowo "Radiostacja" niejest nazwą naszego i waszego ulubionego radia, ale określeniemkażdej stacji radiowe. Musicie wiedzieć, że taka sytuacja odbijasię negatywnie na znajomości marki, ta znowu wpływa na wynikinaszej słuchalności, a one decydują o przychodach stacji, a więc ojej rynkowym być albo nie być - pisze zespół Radiostacji.

Radiostacja informuje, że długo szukała nowej nazwy, ale gdy jejwłaściciel grupa Eurozet, kupiła sieć radiową Ad.point, w składktórej wchodzi Planeta FM, zaprzestała poszukiwań.

- Zmiana nazwy na Planeta FM wydała nam się naturalna, a samanazwa bardzo przyszłościowa (...) zaś sama Planeta była zapewnepierwszą prawdziwie dance'ową stacją w Polsce - czytamy wliście.

W liście opublikowanym na stronie internetowej Radiostacjipodano, że stacja nie znika. Treść pozostaje ta sama, a Planeta FMbędzie medium czerpiącym z najlepszych tradycji Radiostacji.

Zapowiedziano również, że od 3 marca na antenie pojawi siędyskusja, jakim radiem ma być nowa Planeta FM. Słuchaczy zachęconodo uczestnictwa w tej dyskusji.

Sieć Planeta FM - 100 proc. Imprezowych Hitów obejmie zasięgiem18 miast: Warszawę, Gdańsk, Gdynię, Olsztyn, Zieloną Górę, Rzeszów,Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, Koszalin, Katowice, Opole,Bielsko-Białą i Kielce, Konin i Słupcę.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii