Radosław Kotarski o holenderskim dzieleniu się rachunkiem w reklamach aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca aplikację mobilną Banku Millennium. Akcja - z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego, ambasadora marketingowego tego banku - została przygotowana przez firmy Change, Initiative Media Warszawa i Isobar Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie Radosław Kotarski wyjaśnia holenderskie pochodzenie zwyczaju dzielenia kosztów wspólnego rachunku, określanego angielskim wyrażeniem „to go Dutch”. Na podobnych zasadach działa opcja w aplikacji mobilnej Banku Millennium: jeśli użytkownik nie ma akurat gotówki, może poprosić kolegę o zapłacenie, a potem zwrócić mu pieniądze przelewem na telefon.

Kotarski w kampaniach reklamowych Banku Millennium występuje od prawie dwóch lat. W poprzednim spocie, promującym Konto 360°, opowiadał o piłkarskim hat-tricku.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 8 lipca w telewizji (kanały główne i wybrane stacje tematyczne), kinach oraz internecie (YouTube).

Kreacją spotu zajęła się agencja Change, za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland, a za zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji