Radosław Kozłowski za Karolinę Sudwoj-Nogalską na czele marketingu BGŻOptima

Radosław Kozłowski objął funkcję dyrektora departamentu marketingu w Banku BGŻOptima. Poprzednio to stanowisko zajmowała Karolina Sudwoj-Nogalska, która odchodzi z banku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Radosław Kozłowski poprzednio był zastępcą dyrektora departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ, pracując przy zmianie strategii komunikacji banku. Wcześniej związany był z Polbankiem EFG, gdzie brał udział we wprowadzeniu tej instytucji na polski rynek, współtworząc m.in. platformę komunikacyjną opartą na wizerunku Justyny Kowalczyk.

W Banku BGŻOptima Kozłowski odpowiadać będzie za koordynację kompleksowych działań z zakresu komunikacji marketingowej oraz public relations. - Przed nami sporo nowych projektów, z których pierwsze mają ujrzeć światło dzienne już na jesieni - zapowiada Piotr Grzybczak, dyrektor zarządzający BGŻOptima.

Odchodząca z Banku BGŻOptima Karolina Sudwoj-Nogalska zamierza dalej pracować w sektorze marketingowym, ale jej konkretne plany nie są jeszcze znane.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele