Radosław Miklaszewski: z TBWA do Grupy Walk

Radosław Miklaszewski objął stanowisko CEO i partnera w Grupie Walk. Poprzednio był dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej TBWA.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Radosław Miklaszewski jako CEO i partner w Grupie Walk będzie odpowiadał za strategię rozwoju należących do niej firm, politykę personalną, akwizycję specjalistycznych firm oraz tworzenie nowych jednostek biznesowych. Wraz z dotychczasowymi partnerami zarządzającymi - Szymonem Walkiewiczem, Pawłem Miklaszewskim oraz Przemkiem Staniszewskim - będzie tworzył zarząd Grupy Walk. Najbliżej będzie współpracował z partnerem i business development directorem Szymonem Walkiewiczem, wspólnie zajmując się marketingiem i pozyskiwaniem nowych klientów.

grafika

Przez ostatnich 7 lat Radosław Miklaszewski pełnił funkcję dyrektora zarządzającego agencji reklamowej TBWA. Odszedł z niej w lipcu br., a zastąpiła go Alena Suszycka (więcej na ten temat).

Miklaszewski wcześniej pracował m.in. w domu mediowym OMD, a ogółem z branżą reklamową jest związany od kilkunastu lat. Ukończył marketing i zarządzanie w SGH, a także studia w SGGW i Warszawskim Centrum Dziennikarstwa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

Coca-Cola pokaże trofeum piłkarskiego mundialu

Coca-Cola pokaże trofeum piłkarskiego mundialu