Rafał Bartoszewicz odpowiada za marketing w Gloselu

Rafał Bartoszewicz został szefem marketingu w platformie handlowej Glosel, do której należą internetowa księgarnia TaniaKsiazka.pl i sklep online z ekologiczną żywnością Bee.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Stanowisko chief marketing officer w Gloselu w sierpniu objął Rafał Bartoszewicz - ekspert w zakresie e-commerce, strategii digitalowych i brandingowych, zwłaszcza ukierunkowanych na zwiększenie sprzedaży i rentowności.

Jest odpowiedzialny za zarządzanie i koordynowanie działań marketingowych spinając wszystkie zespoły Glosela. Kolejnym krokiem w kierunku rozwoju jest transformacja w stronę większego wykorzystania AI i data driven company.

- Moim priorytetem jest głębokie zrozumienie konsumenta, zachowań na rynku i branży. Utrzymywanie ścisłego dialogu z naszymi klientami jest kluczem do tego, aby lepiej zrozumieć ich oczekiwania. Integralną częścią naszej strategii będzie synergia na każdym polu - a zespół marketingu jest jej ważnym ogniwem. Dlatego wspólnie z Łukaszem podjęliśmy decyzję o połączeniu tych działów w jeden zespół - mówi CMO w Gloselu Rafał Bartoszewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"