Rafał Królikowski w kampanii „Sprawdzony mężczyzna” Medicoveru (wideo)

Centra medyczne Medicover zaczęły kampanią społeczną „Sprawdzony mężczyzna” promującą profilaktykę zdrowia. Ambasadorami akcji są aktor Rafał Królikowski, psycholog i psychoterapeuta Piotr Mosak oraz prawnik i przewodnik wysokogórski Paweł Kunachowicz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Sprawdzony mężczyzna” zachęca mężczyzn w każdym wieku do wykonywania regularnych przeglądów stanu zdrowia. Rafał Królikowski, Piotr Mosak i Paweł Kunachowicz jako ambasadorzy akcji przekonują, że ponieważ są bardzo aktywni zawodowo i zajęci, a przy tym odpowiedzialni za życie swoje i swoich bliskich, badają się co jakiś czas.

Akcja obejmuje działania w telewizji (m.in. obecność w programach śniadaniowych w związku z Dniem Ojca), radiu (audycje m.in. w Polskim Radiu), internecie (m.in. Onet, serwis Medicover, social media), prasie (publikacje w gazetach, artykuły merytoryczne w lipcowych wydaniach miesięczników) oraz centrach Medicover i klinikach InviMed w całej Polsce (plakaty i ulotki).

grafika

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała Agencja PR Marzena Smolińska, materiały wideo zrealizowała firma Compas Mutlimedia, a zdjęcia wykonał Adam „Harry” Charuk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu