Rafał Ryś: z Grey Group do Saatchi&Saatchi IS

Do działu kreacji agencji Saatchi & Saatchi IS dołączył Rafał Ryś, poprzednio deputy creative director w Grey Group. Jako associate creative director raportuje bezpośrednio do Kamila Majewskiego, creative directora agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rafał Ryś: z Grey Group do Saatchi&Saatchi IS
Rafał Ryś

Ryś ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Ostatnio, przez ponad trzy lata pracował w Grey Group. Wcześniej był senior art directorem w Isobar Poland oraz McCann Ericksson (obecnie McCann Worldwide). W latach 2010-2013 pracował na podobnym stanowisku w Havas Worldwide, a przed tym przez dwa lata pełnił funkcję art directora w Change Integrated.

Ma na swoim koncie takie kampanie, jak „Photos for Life” dla Fundacji Rak and Roll, „Anastazja” dla IKEA czy „Kolęda syryjskich i polskich rodzin” dla Caritas. Tworzył dla takich firm i marek jak m.in. Reckitt Benckiser, Peugeot, Citroen, BMW, IKEA, Pekao, L’Oreal, Wedel, Link4, Play, Polpharma, Disney, MTV, Volvo, Empik, mBank i Samsung.

Koncepty kreatywne, których jest autorem lub współautorem, nominowano i nagradzano na festiwalach międzynarodowych: Cannes Lions, Golden Drum, Clio, New York Festival czy Eurobest. Zdobyły także uznanie przedstawicieli polskiej branży marketingowej, co zaowocowało nagrodami KRT i InnovationAd.

Rafał Ryś jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"