Rafineria Gdańska bez szefowej biura komunikacji i rzeczniczki prasowej

Angelica Pegani od 18 kwietnia br. nie pełni już obowiązków szefa biura komunikacji i rzecznika prasowego w Rafinerii Gdańskiej. Pracowała w koncernie przez ponad dwa lata.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rafineria Gdańska bez szefowej biura komunikacji i rzeczniczki prasowej
Fot. Rafineria Gdańska

Angelica Pegani listopada 2022 r. w spółce odpowiadała m. in. za przygotowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej we współpracy z Aramco i Orlenem w sprawie modelu biznesowego, nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Aramco, Orlenem i Rafinerią Gdańską, wdrożenie procedur i procesów konsolidacyjnych obu inwestorów, nadzór nad spójnością komunikacyjną w strukturach Rafinerii Gdańskiej oraz zarządzanie komunikacją zewnętrzną do interesariuszy związaną z działalnością rafinerii.

Pegani poprzednio w Lotosie

W latach 2021-2022 pełniła funkcję zastępcy dyrektora departamentu marketingu w Grupie Kapitałowej Lotos, odpowiadając za biuro marketingu, które sprawowało nadzór marketingowy nad spółkami z Grupy Kapitałowej Lotos i odpowiadało za koordynację działań w zakresie strategii marketingowej. Następnie, pełniła tożsame stanowisko w PKN Orlen.

Angelica Pegani jest absolwentką Wydziału Ekonomii i Zarządzania Politechniki Gdańskiej (2017). Uzyskała także dyplomy podyplomowych studiów menedżerskich z Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, studiów Executive MBA w Collegium Humanum oraz Programu Przedsiębiorczości z Massachusetts Institute of Technology (2021).

Rafineria Gdańska to spółka joint venture z 70 proc. udziałów należących do Orlenu oraz 30 proc. do Aramco.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa