Angelica Pegani listopada 2022 r. w spółce odpowiadała m. in. za przygotowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej we współpracy z Aramco i Orlenem w sprawie modelu biznesowego, nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Aramco, Orlenem i Rafinerią Gdańską, wdrożenie procedur i procesów konsolidacyjnych obu inwestorów, nadzór nad spójnością komunikacyjną w strukturach Rafinerii Gdańskiej oraz zarządzanie komunikacją zewnętrzną do interesariuszy związaną z działalnością rafinerii.
Pegani poprzednio w Lotosie
W latach 2021-2022 pełniła funkcję zastępcy dyrektora departamentu marketingu w Grupie Kapitałowej Lotos, odpowiadając za biuro marketingu, które sprawowało nadzór marketingowy nad spółkami z Grupy Kapitałowej Lotos i odpowiadało za koordynację działań w zakresie strategii marketingowej. Następnie, pełniła tożsame stanowisko w PKN Orlen.

Angelica Pegani jest absolwentką Wydziału Ekonomii i Zarządzania Politechniki Gdańskiej (2017). Uzyskała także dyplomy podyplomowych studiów menedżerskich z Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, studiów Executive MBA w Collegium Humanum oraz Programu Przedsiębiorczości z Massachusetts Institute of Technology (2021).
Rafineria Gdańska to spółka joint venture z 70 proc. udziałów należących do Orlenu oraz 30 proc. do Aramco.











