Reklamy Wymarzonego Konta Osobistego podkreślają, że na tym rachunku oprocentowane są wszystkie środki (do 3 tys. zł na 0,5 proc., od 3 do 10 tys. zł na 1,5 proc., a powyżej 10 tys. zł. na 2 proc.). Kampania informuje też, że konto obejmuje szereg darmowych usług, m.in. wypłacanie pieniędzy we wszystkich bankomatach w Polsce, przelewy internetowe, dostęp do bankowości internetowej i mobilnej, wpłaty gotówki w oddziale i wpłatomatach banku oraz jedna darmowa wypłata gotówki w oddziale w ciągu miesiącu. Taka oferta jest dostępna zarówno dla nowych, jak i dotychczasowych klientów Raiffeisen Polbank.
- Chcemy się wyróżniać na rynku nie tylko innowacyjną ofertą, ale przede wszystkim lojalnością banku wobec klientów, co w sposób istotny odróżni nas od konkurencji. Oceniamy, że do końca roku pozyskamy co najmniej 100 tys. nowych klientów detalicznych - zapowiada Maciej Bardan, pierwszy wiceprezes banku.

W spocie atrakcyjne warunki rachunku są symbolizowane przez kręcącą się karuzelę, która zostaje zatrzymana, ale tylko na chwilę, ponieważ ponownie uruchamia ją pracownik Raiffeisen Polbank, w którego wciela się Paweł Orleański, aktor prowadzący także programy telewizyjne.
Poprzednio przez ponad cztery lata we wszystkich najważniejszych kampaniach banku występowała Justyna Kowalczyk. W połowie ub.r. zakres współpracy z nią został jednak ograniczony do akcji wizerunkowych - na przełomie ub. i br. była prowadzona kampania pod hasłem „Kibicuj Justynie!” (zobacz szczegóły).
- Dzięki nowej kampanii ponownie zaistniejemy w świadomości odbiorców i to jako bank wiarygodny, lojalny, partnerski i zapewniający wygodę swoim klientom - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbank. W drugiej odsłonie kampanii promowana będzie wersja Wymarzonego Konta dla klientów biznesowych.

Akcja reklamowa jest zaplanowana na 10 tygodni. Obejmuje telewizję (kanały ogólne i tematyczne), radio, internet oraz oddziały Raiffeisen Polbank (materiały BTL).
Koncepcję kreatywną kampanii i kreację reklam ATL-owych przygotowała GPD Agency, spoty telewizyjne (wyreżyserowane przez Łukasza Kośmickiego) wyprodukował dom produkcyjny Bomaye. Reklamy BTL-owe opracowała agencja Focus Advantage, a internetowe - Comfitura. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.











