CNN wdraża zintegrowane podejście do oceny potrzeb rynku i współpracy z partnerami. Aby to osiągnąć, powołano Rani Raada na szefa CNN International Commercial.
Jak podaje CNN - będzie on ściśle współpracował z działem sales and international w Warner Media w zakresie działalności reklamowej i dystrybucyjnej, a także ma prowadzić międzynarodowy biznes poprzez CNN International Commercial. Raad będzie czuwał również nad optymalizacją bezpośrednich przychodów CNN Worldwide i maksymalizował komercyjny potencjał rozwoju nowych produktów.
Rani Raad bezpośrednio podlega Jeffowi Zuckerowi, który jest szefem newsów i sportu w Warner Media oraz prezesem CNN Worldwide.
- To idealny czas na to, aby platformy CNN Worldwide generowały dla nas bardziej strategiczne przychody. Jestem pewien, że poprzez zaangażowanie Raniego i odpowiednie dostosowanie jego zespołu do reszty organizacji CNN, możemy pracować jeszcze efektywniej. Ta zmiana z pewnością stworzy też nowe możliwości współpracy z naszymi klientami na całym świecie - skomentował Jeff Zucker.

- Nigdy dotąd nie widziałem, żeby stacja CNN była tak znacząca i wpływowa - zarówno w USA, jak i na arenie międzynarodowej. Okres zmian strukturalnych na rynku mediów, zwiększone zapotrzebowanie na sprawdzone wiadomości, a także wpływ COVID-19 na gospodarkę zasadniczo zmieniają sposób, w jaki powinniśmy współpracować z naszymi partnerami. Mając na uwadze wysoką jakość naszej marki, zaawansowane rozwiązania, a także ogólnoświatowy zasięg stacji, ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej wydaje się umożliwienie naszym partnerom - gdziekolwiek się oni znajdują - większego i szybszego dostępu do pełnego zestawu usług CNN - powiedział Rani Raad.
Raad pracuje w CNN od 22 lat. Karierę w firmie rozpoczął w Nowym Jorku. W 2013 roku, w ramach uruchomienia CNN International Commercial (CNNIC), połączył wszystkie obszary współpracy komercyjnej CNN poza Stanami Zjednoczonymi, obejmujące reklamę, patronaty, sprzedaż i licencjonowanie treści, reklamę zewnętrzną, marketing, a także dział ds. widowni i danych. Od tego czasu Rani Raad jako prezes CNNIC rozwinął działalność stacji, wprowadzając międzyplatformowe rozwiązania oraz strategię opartą na danych.











