Średnia oglądalność pokazywanego od 6 września do 16 listopadabr. w soboty i niedziele o 19.30 programu wyniosła 1,67 mln widzówprzy udziale w rynku na poziomie 11,89 proc. w grupie 4+ i 13,11proc. w 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
To gorsze wyniki od tych, jakie Polsat osiągał w tym samympaśmie w analogicznym okresie zeszłego roku. Wtedy stację śledziło2,05 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 13,79proc. i 16,48 proc.
W paśmie nadawania "Rankingu gwiazd" Polsat znalazł się dopierona czwartym miejscu pod względem gromadzonej widowni. Liderem byłaTVP 1, która emitowała w tym czasie "Wiadomości" i "Sport" -pozycje te oglądało 4,54 mln osób. Od Polsatu lepiej radziły sobieteż: TVN (gł. "Sport", "Pogoda" i "Uwaga!";2,8 mln) i TVP 2 (m.in."Fort Boyard", "Tak to leciało", "Kabaretowa liga mistrzów"; 2,26mln).

Z danych telemetrycznych wynika, że show oglądały główniekobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi i średnichmiast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
Na reklamach nadawanych wokół "Rankingu gwiazd" Polsat zarobił wsumie 12,4 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).
Na razie nie wiadomo, czy powstanie druga edycja programu.
Widownia "Rankingu gwiazd" odcinek poodcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprogramu
Profil widowni "Rankingu gwiazd"











