Ranking kanałów muzycznych: 4fun.tv traci widzów, Muzo.tv na samym końcu

W październiku br. liderem oglądalności był kanał Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowała stacja Kino Polska Muzyka, a największy spadek - 4fun.tv. Powstałe pod koniec września br. Muzo.tv znalazło się na ostatnim miejscu.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w październiku 2014 roku wyniósł 0,62 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 12,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 11,48 proc. do 0,54 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 29,17 proc. do poziomu 0,17 proc.

Oczko niżej uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja br. Jej średni udział w październiku br. uplasował się na poziomie 0,11 proc.

Natomiast nowy kanał muzyczny Polsatu - Muzo.tv, który ruszył 26 września br., w zeszłym miesiącu zajął ostatnie miejsce z wynikiem wynoszącym 0,02 proc.

Nadawca na razie nie chce komentować wyników stacji, bo nadaje ona dopiero nieco ponad miesiąc. - Cieszymy się, że udało nam się uruchomić cały projekt Muzo (poza telewizją to jeszcze radio i serwis internetowy) i spokojnie pracujemy nad jego rozwojem - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-liderem-stacji-tematycznych-tvp-info-i-ttv-w-czolowce ##

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka. Średni udział tego kanału w analizowanym okresie wyniósł 0,06 proc. W rankingu stacja ta awansowała z miejsca dziewiątego na siódme.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w październiku br. liderem była Eska TV. Jej udział, po spadku o 2,94 proc., wyniósł o 0,99 proc. Drugą lokatę zajął kanał Polo TV (0,93 proc. udziału, w dół o 5,10 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,32 proc., - 20 proc.).

Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 350 proc. do 0,09 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciło TV.Disco - było to 33,33 proc. do 0,06 proc.

W grupie komercyjnej Muzo.tv też zajęło ostatnie miejsce, ale z wynikiem nieco wyższym niż w 4+ - 0,03 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"