TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w kwietniu, Canal+ Family zyskał najwięcej

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w kwietniu 2023 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w kwietniu, Canal+ Family zyskał najwięcej
W jakości SD nadaje m.in. kanał TVP Seriale.

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w kwietniu 2023 roku wyniósł 1,69 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 3,05 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,24 proc., po wzroście o 5,08 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,54 proc. (w dół o 3,57 proc.). Stacja awansowała z czwartej lokaty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tvn24-lider-kanaly-informacyjne-tvp-info-polsat-news-stracil-najwiecej,7169657097332865a ##

Najwięcej zyskał Canal+ Family, który awansował z miejsca 25. na 23. Jego udział zwiększył się o 233,33 proc. do 0,10 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Spin - było to 66,67 proc. do 0,01 proc. Kanał spadł z pozycji 25. na 26. (ostatnią).

Rynek kanałów filmowo-serialowych na stabilnym poziomie

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,91 proc. Względem kwietnia 2022 roku wzrost wyniósł 0,11 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w kwietniu 2023 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,77 proc. (wzrost o 3,51 proc.).

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,16 proc. udziału; w dół o 3,33 proc.). Podium uzupełnia Polsat Film (0,63 proc.; - 10 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 175 proc. do 0,11 proc., też pochwalił się mógł Canal+ Family. W tym ujęciu także najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to 75 proc. do 0,01 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,5 proc. (spadek o 5,51 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?