W województwie lubuskim pozycja lidera należała do RMF FM (wzrost z 33,8 proc. do 34,2 proc. udziału). Drugie miejsce zajęło Radio ZET (spadek z 19,4 proc. do 18,9 proc.). Z kolei na ostatnią lokatę podium - z miejsca szóstego - awansowała Jedynka (z 5,3 proc. do 7,5 proc.).
W województwie łódzkim na pierwsze miejsce - z drugiego - awansowało RMF FM (z 18,1 proc. do 24,5 proc. udziału). Z kolei na drugą lokatę spadła Jedynka (z 18,5 proc. do 16,9 proc.). Natomiast ostatnia pozycja podium należała do Radia ZET (wzrost z 13,6 proc. do 14,9 proc.).
W województwie małopolskim na pozycji lidera znalazło się RMF FM (spadek z 35,8 proc. do 34,3 proc. udziału). Drugie miejsce zajęło Radio ZET (wzrost z 12,8 proc. do 12,9 proc.), a trzecie - Jedynka (spadek z 10,2 proc. do 8,8 proc.).
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.












