'Rarka' w nowej kampanii Plusa z kabaretem Mumio (wideo)

Ruszyła pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej Plusa iMixPlusa z udziałem kabaretu Mumio. Hasłem przewodnim akcji, którapromuje najnowszą ofertę dla klientów indywidualnych, jest słowo"rarka".

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Słowo to występuje spotach w znaczeniu - wyjątkowo rzadkaokazja, rarytas i gratka. W zależności od wersji reklamy jegopochodzenie jest różne. "Rarka" to zapożyczenie od łacińskiego"rarus" znaczącego rzadki, lub od niewyraźnie wymówionego słowa"lalka" ("Rarka" Plusa zamiast "Lalka" Prusa).

Głównym medium rozpoczętej dziś kampanii jest telewizja. Wgłównych stacjach ogólnopolskich emitowanych będzie kilka wersjispotów. Będą to 15-sekundowe animacje i 30-sekundowe filmyreklamowe z udziałem kabaretu Mumio. Spotypółminutowe wyreżyserował Iwo Zaniewski.

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są takie media jak: prasa(główne dzienniki i tygodniki, a także prasa lokalna), outdoor(tablice: 12x3, 12x4 i 6x3), radio (RMF FM, Radio Zet) orazinternet (główne portale). Kreację przygotowała agencjaPZL, a media zaplanował i kupił dom mediowyUniversal McCann.

Kampania potrwa do 31 października br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą