„Razem z wami od niemowlaka do pierwszaka” - BBC reklamuje CBeebies

W telewizji i internecie rozpoczyna się kampania reklamowa CBeebies, dziecięcego kanału BBC Worldwide Channles. Akcję pod hasłem „CBeebies – razem z wami od niemowlaka do pierwszaka” stacja przygotowała we współpracy z Emarketing Experts i Zenith Optimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa CBeebies podkreśla, jak mocno ten kanał wspiera rodziców i opiekunów małych dzieci w ich wychowywaniu. Wykorzystywany w akcji spot pokazuje rozwój dziecka od kołyski do rozpoczęcia nauki w szkole, na którego każdym etapie towarzyszy CBeebies. Akcja – skierowana do rodziców i opiekunów małych dzieci – przebiega pod hasłem „CBeebies – razem z wami od niemowlaka do pierwszaka”.

Kampania obejmuje telewizję (TVP, Polsat i kanały tematyczne, m.in. Polsat 2, Foxlife i Kino Polska) oraz internet (reklamy w serwisach Onet.pl, Gazeta.pl, Dziecko.pl i Nasza-Klasa.pl kierujące na konkursową stronę cbeebies.pl, na której można wygrać wycieczkę do Londynu). Spot telewizyjny BBC Worldwide wyprodukowało we własnym zakresie, kreację internetową przygotowała agencja Emarketing Experts, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu