Marka Nivea Men należąca do Beiersdorf będzie dalej współpracować z Realem Madryt, jednym z najpopularniejszych klubów piłkarskich na świecie. Umowa została przedłużona do czerwca 2030 roku, a ceremonia odbyła się na stadionie Santiago Bernabeu w stolicy Hiszpanii.
Grita Loebsack, prezes Nivea i członkini zarządu Beiersdorf, przekazała mediom: "Ta współpraca w imponujący sposób pokazuje, jak wspólne wartości i globalny zasięg mogą wywierać znaczący wpływ. Zasady Realu Madryt - doskonałość i pasja - doskonale wpisują się w naszą wizję w Beiersdorf: być najlepszą firmą pielęgnacyjną na świecie. Razem będziemy nadal inspirować miliony mężczyzn na całym świecie i wprowadzać pielęgnację skóry do ich codzienności w sposób autentyczny i emocjonalny."
Nivea Men i Real Madryt przedłużają współpracę
W ostatnich sezonach Real świętował wybitne sukcesy sportowe, w tym 15. triumf w Lidze Mistrzów UEFA. Jednocześnie partnerstwo przyniosło udokumentowane, pozytywne efekty biznesowe dla Nivea Men - widoczne we wzroście sprzedaży, większej popularności marki i poprawie jej wizerunku. Treści Nivea Men publikowane na cyfrowych kanałach Real Madrid osiągnęły ponad 280 milionów wyświetleń i 162 miliony odsłon wideo.

Czytaj także: Veka Polska z nowym PR managerem
– Jesteśmy dumni, że możemy przedłużyć nasze partnerstwo z Nivea Men o kolejne pięć sezonów - marką, która podziela nasze zaangażowanie w innowacyjność, doskonałość i globalny zasięg – dodał Emilio Butragueño, dyrektor ds. relacji instytucjonalnych w Realu.
Partnerstwo obu podmiotów to nie tylko sport i biznes, lecz także realny wpływ społeczny. Nivea Men wspierała m.in. obozy treningowe Real Madrid Foundation w USA dla dzieci z trudniejszymi warunkami życiowymi, promowała aktywny styl życia w Chinach poprzez turnieje piłkarskie oraz umożliwiała fanom z ponad 20 krajów oglądanie spotkań w Madrycie.












