Real Madryt przedłuża umowę z wieloletnim sponsorem

Nivea Men i klub Real Madryt przedłużają globalne partnerstwo do 2030 roku. Do podpisania dokumentów doszło na słynnym stadionie Santiago Bernabeu.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Real Madryt przedłuża umowę z wieloletnim sponsorem
Podpisanie nowej umowy Nivea Men - Real Madryt

Marka Nivea Men należąca do Beiersdorf będzie dalej współpracować z Realem Madryt, jednym z najpopularniejszych klubów piłkarskich na świecie. Umowa została przedłużona do czerwca 2030 roku, a ceremonia odbyła się na stadionie Santiago Bernabeu w stolicy Hiszpanii.

Grita Loebsack, prezes Nivea i członkini zarządu Beiersdorf, przekazała mediom: "Ta współpraca w imponujący sposób pokazuje, jak wspólne wartości i globalny zasięg mogą wywierać znaczący wpływ. Zasady Realu Madryt - doskonałość i pasja - doskonale wpisują się w naszą wizję w Beiersdorf: być najlepszą firmą pielęgnacyjną na świecie. Razem będziemy nadal inspirować miliony mężczyzn na całym świecie i wprowadzać pielęgnację skóry do ich codzienności w sposób autentyczny i emocjonalny."

Nivea Men i Real Madryt przedłużają współpracę

W ostatnich sezonach Real świętował wybitne sukcesy sportowe, w tym 15. triumf w Lidze Mistrzów UEFA. Jednocześnie partnerstwo przyniosło udokumentowane, pozytywne efekty biznesowe dla Nivea Men - widoczne we wzroście sprzedaży, większej popularności marki i poprawie jej wizerunku. Treści Nivea Men publikowane na cyfrowych kanałach Real Madrid osiągnęły ponad 280 milionów wyświetleń i 162 miliony odsłon wideo.

– Jesteśmy dumni, że możemy przedłużyć nasze partnerstwo z Nivea Men o kolejne pięć sezonów - marką, która podziela nasze zaangażowanie w innowacyjność, doskonałość i globalny zasięg – dodał Emilio Butragueño, dyrektor ds. relacji instytucjonalnych w Realu.

Partnerstwo obu podmiotów to nie tylko sport i biznes, lecz także realny wpływ społeczny. Nivea Men wspierała m.in. obozy treningowe Real Madrid Foundation w USA dla dzieci z trudniejszymi warunkami życiowymi, promowała aktywny styl życia w Chinach poprzez turnieje piłkarskie oraz umożliwiała fanom z ponad 20 krajów oglądanie spotkań w Madrycie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów