Real promuje "WielkaMoc przyjemności"

Pod hasłem "WielkaMoc przyjemności" prowadzona jest świątecznakampania reklamowa sieci Real. Akcja obejmuje telewizję, internet,outdoor i materiały POS.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca od 18 marca kampania reklamowa pod hasłem "WielkaMocprzyjemności" zachęca do robienia przedświątecznych zakupów w sieciReal. Przekaz akcji ma za zadanie promować specjalne ofertywprowadzone w tych sklepach oraz budować ich wizerunek jako miejsc,w których kupowanie sprawia radość.

Akcja jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. mailingi),sieci Real (materiały POS, katalogi) oraz na nośnikachoutdoorowych. Kreacją kampanii - zaplanowanej do 13 kwietnia -zajęła się agencja reklamowa S4.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online